Dag 5

Jag är så fruktansvärt bakis. Känner mig helt jävla skev. Fy fan för sprit. Jag och Annika hade en vacker sång när vi skulle på toa: Vi drar på toa, vi drar på toa, hepp hepp hepp hepp! (istället för vi drar till malmö)

Inspelningen igår var asschysst, alla var skittrötta så vi bara flumma runt i slutet. Jag älskar mitt team. Kommer verkligen sakna dom.
Idag är sista inspelningsdagen, känns lite sorgligt faktiskt. Det är så kul att vara här och veta att man har en väldigt viktig uppgift.

Jag har verkligen fastnat för det här med filmmanus. När  jag kommer hem ska jag se till att skriva några
1-minut manus. Har lärt mig otroligt mycket av att arbeta med seriösa, engagerade människor som vet vad de gör. En jävla skilnad från min skola...

Nej, nu ska jag ta och kolla igenom scenen så jag vet vad vi ska ha emd oss till inspelningen.

Bisous!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej babe! Vart är du och praktiserar och när kommer du hem igen? kram

2007-02-17 @ 23:50:46
Postat av: lovisa

vad kul det var att träffa dig igår ! det är så mysigt när du svänger förbi =)=)

Postat av: Myy

Dags att uppdatera kanske!?!

2007-02-21 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback