Girls night out.

Igår var det dags för min kära kusin My att komma till Falun. Jag mötte henne vid stationen och efter en totalt misslyckad shoppingvända och en äcklig pizza, åkte vi hem för att förfesta och göra oss snygga inför kvällen. Vi åkte hem till Mitra och förfestade, där var det en hel del människor. Vissa var rejält fulla, andra knappt dragna. Tillslut hamnade vi på Phone me, på Mariannes. Där var det som vanligt fullt av vackra män.

Bartenderna var roliga och kom med några schyssta kommentarer till My:
My: En orgasm tack!
(Bartendern gör iordning drinken och ger den till henne)
Bartender: Hoppas den är skön..


Det var riktigt kul på Phone me, bra musik och mycket roligt folk. Vissa var lite överförfriskade kanske? Den sista timmen hamnade vi på etage, det sög totalt. En rolig bilresa senare, traskade jag och My hemåt med en varsin mosbricka i handen och en underbar chipspåse. Vi var rätt runda om fötterna och kom på den fina planen att leka isprinssesor på hockeyplanen. Så där dansade (fumlade, halkade) vi vackert omkring med chipsen i högsta hugg, aspackade mitt i natten.
Det var fint.

Dagens låt: Neutral Milk Hotel - Two headed boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback