Kärlek åt mammor!

Jag vet att jag är tjatig men jag måste bara berätta för er hur fantastiskt gullig min mamma är. I fredags fick jag en ny superbra vinterjacka (snodde min lillebrorsas hela tiden, det kunde såklart inte fortsätta)
Jag blev lycklig.

Idag kommer mamma hem från jobbet och säger att hon har en sak till mig. Jag blir extremt nyfiken och undrar vad hon nu har hittat på. Då tar hon fram en påse med en skitsnygg topp som hon ger till mig, sedan säger hon:  -jag kunde inte låta bli att köpa den, du skulle vara så söt i den!
Och som vanligt hade hon helt rätt, den satt perfekt och var skitsnygg.
Jag blev ännu lyckligare.

Min mamma ÄR bäst i hela världen.


Kommentarer
Postat av: Danne

Yaaaay! Äntligen någon som förstår! Ska ta ditt exempel och utföra det nästa gång, ta scannern och slå ner kassörskan. Kanske inte så bra för min karriär, men...GAAAAAH!!! Hehe.

Och du - skicka ner din mor till mig vid tillfälle? Danne behöver nya dojor. ;)

Postat av: Petra

hon låter ju helt perfekt : )

2007-01-17 @ 11:12:43
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: lovisan

nej MIN mamma är bäst i hela världen ;D;D

2007-01-17 @ 14:52:05
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback