.

Nu har jag börjat tänka om helt på saker och ting, jag tror att det kan bli rätt den här gången. Dags att gå in i en ny fas. Dags att börja fånga ögonblick som faktiskt har en betydelse. Dags att börja tänka lite mer överhuvudtaget. Egentligen vet jag precis hur jag önskar att saker och ting vore, och det är inte som dom är nu. Vissa saker har verkligen ordnat sig fantastiskt bra, andra saker har jag bara flytt ifrån. Jag är trött på att man måste våga och satsa, trött på lögner, trött på det här jävla spelet som man tvingas vara med i.

Jag lägger mig, jag passar.

Kommentarer
Postat av: lovisan

nej ska du och jag ta tag i din bloggdesign nu snart innan jag dödar din fula jävla blogg som inte alls matchar dina underbara inlägg ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback