Destroy everything you touch

Just nu är jag så frustrerad att det bara är skrattretande. Tack för det fina hånet, tekniken. Jag orkar inte ens bry mig om att en av de viktigaste texterna jag någonsin skrivit helt plötsligt försvann och ersattes av en grön, ful, äcklig, sida med text på arabiska. Det var säkert otroligt mycket viktigare för den att få komma fram och visa sin fula design, än för mig att med ett patetiskt försök sätta lite ord på allt. Säkert mycket viktigare.

På ett sätt var det nog lika bra att ingen fick se vad jag skulle skriva. Låt oss säga att det förblir en hemlighet som bara min tvistade hjärna vet om.

Men jag har faktiskt en fråga.

Where are you now ?


Kommentarer
Postat av: lovisan

jag tycker att dina tankar var mkt intressanta. men kanske lika bra att de aldrig blev publicerade. vissa saker ska endast tänkas och inte skrivas ner. då förlorar de sin mysticism =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback