Will you be here when my heart stops beating?

Det här är verkligen jobbigt. Tog mig upp klockan 7 imorse, glömde bort att jag hade mindre tid än vanligt på mig, så jag stressade som fan och körde typ i 130 hela vägen till jobbet. Sen så kommer man hit och det är knappt en enda människa här. Sätter mig och börjar jobba, allt går bra till en början. Sedan kraschar program efter program och nu är nästan hela mitt system nere. Suck. Men men, schysst betalt för att knappt göra någonting.
 
Alla supporter vägrar dessutom att svara när jag försöker kontakta dem. Inte alls snällt! Eller en svarade faktiskt. En tjej på trafikledningen, hon verkade lika förvirrad som mig. Mina team-ledare vägrar också att svara. Inte konstigt iofös, de är ju på semester. Good for them! Så, nu sitter jag här och kan knappt göra någonting. Känns lite sådär. Solen skiner verkligen ute och det är inte många moln på himlen.

Jag har iaf min underbara musik. Det är faktiskt väldigt skönt att sitta här helt själv. Ganska mysigt. Jag trivs väldigt bra på det här stället, jag gillar mitt jobb.

I går kväll var det myskväll med Erika hos hennes Mami och syrror. Fick även äntligen träffa den nya karln i huset, den lilla pissruskan Shivas! Herregud vilken söt hund. Synd bara att han pissade överallt.

Erika hade åldersnoja och lite panik inför framtiden. jag var för ovanlighetens skull rätt lugn. Jag vet inte vad det är med mig, jag har nästan helt och hållet slutat tänka på jobbiga saker som innefattar ångest. Det är inte likt mig alls. Jag brukar nästan se fram emot att gräva ner mig totalt vissa stunder och bara dränka mig i ångest. Så är det inte längre. Men jag antar att jag på senare tid blivit ganska känslokall. Jag vet liksom att ju mer jag bryr mig om saker, desto mer har jag att förlora. Ju mer jag engagerar mig i saker, desto mer tjafs blir det. Oftast slutar saker och ting med att någon blir sårad, någons känslor flippar ut, eller så blir nån alldeles för full och häver ut sig den ena sanningen och lögnen efter den andra. Haha, vad sjukt allt är egentligen. Men det här är ju faktiskt sant. Om det nu finns något sådant som man faktiskt kan kalla för sanning. Sanningen är ju ändå alltid subjektiv i slutet. Olika för alla, beroende på hur man ser den. Den går dessutom alltid att vrida och vända.

Hursomhelst så ska jag sluta svamla nu. Jag lever efter min egen sanning och trivs för jävla bra på mitt jobb och med min tillvaro just nu. Dessutom var jag och min kick-ass mommy ute på världens bästa shoppingrunda igår, vi gick lös ordentligt på Åhléns rea och gjorde mycket fina fynd. Jag fick två fina blusar, ett par jeans, ett nattlinne och ett par trosor för ca 200 spänn. Jag var nöjd efter det kan jag lova. Ikväll vankas det tjejsnack och vin. Det blir nog en sväng ut på banken eller hatten också.

So long lovers!

Dagens Låt: Tiger Lou - Sell out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback