I'm addicted to the way that I feel when I think of you

Nej jag kan bara inte låta bli. Jag kan faktiskt inte sluta tänka på hur mycket det är som har hänt på ett år. Just de här dagarna för ett år sedan var så bra! jag och Malin tog oss en sväng på falu kalaset med Kim och kollade in karusellerna. Sedan gick vi till Freddes som hade super-rea och shoppade jeans. (då köpte jag mina svarta miss sixty stuprör som fortfarande är mina favoriter) Senare på kvällen var vi med våra pojkvänner och kollade på Linda bengtsing på Rix fm grejset på stora torget.

Vi hade allting framför oss. Körkort, 18-års dag, Hultsfred, Arvika, Bounce och jag var så kär så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Sommaren var helt underbar. Vi averkade festival efter festival, krogrundorna avlöste varandra, danslägret passerade och jag tog körkort. Tillslut började skolan igen. Det blev höst och den fina sommaren tog slut. Det gjorde även kärleken.

Den här sommaren är allting annorlunda. Nu har jag verkligen allt framför mig men på ett helt annat sätt än förra sommaren. Jag har bara en enda stor sak att fokusera på; Australien. Resten spelar ingen roll. Att veta att man ska iväg härifrån är också ganska jobbigt. Man bara går och väntar och vill inte börja på något nytt. Eller jag vill men jag kan inte. Här har jag en fin konflikt med mig själv. Ska jag följa mitt motto om att "fånga dagen" som jag så hårt propagerade för i mitt förra inlägg, eller ska jag göra det lätt för mig och smita undan, så att jag inte har någon speciell att sakna när jag åker härifrån?

Jag vet inte vad jag vill och jag är så fruktansvärt förvirrad just nu. Men ikväll ska jag ha trevligt och umgås med min käre vän Carlsberg. Eller var det Tuborg han hette?

Skål.

image217


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback