Let me show you how I work, work, work

Klockan 05,05 ringde min klocka imorse. Min första tanke var: "Det här är ett jävla skämt!" Men, jag lyckades masa mig upp från min sköna säng, och efter att ha sköljt ansiktet i kallt vatten en bra stund, fann jag mig själv på något mirakulöst sätt sittandes vid frukostbordet fullt påklädd, smaskandes på en messmör macka.  

Hur jag sedan lyckades ta mig till bussen in mot stan, och sedan hoppa på nästa buss mot blg, och överleva 6,5 h på jobbet är ett mysterium. Jag kände mig så stolt att jag gick och shoppade lite efteråt. Det var välbehövligt kan jag lova!  Ett vit/svart randigt linne från H&M och en schysst rock t-shirt från Diesel.

Nu ska jag ta och sova så jag överlever morgondagen också!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad duktig du är babe! Hard working woman! Själv låg jag och sov när du gick upp :) Du kommer få en välbehövlig vila i helgen i af :) pusspusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback