Don't look at me that way

Nu jävlar händer det grejer!
Idag när jag var på väg till Hbo för att fixa håret hände något konstigt. Jag var precis påväg till bilen när en polisbil kommer åkandes i full fart på gatan med blåljusen på. 
"Vad i helvete har jag nu gjort!?", tänkte jag och blev skitskraj. Då ser jag att polisbilen stannar en bit ned på gatan, sedan kastar sig två poliser ut, drar sina vapen och kutar in i huset. Och där står jag som ett frågetecken och fattar ingenting. Tyvärr var jag tvungen att åka, så jag hann inte se något mer. 
Spännande värre!

På Hbo var det en massa folk, Erikas frisörklass skulle testa nya hårfärger så de behövde försökspersoner. Jag ställde glatt upp, jag har länge varit sugen på en rejäl make over på mitt hår. Erika var lika grym på att färga mitt hår som vanligt, och resultatet blev skitsnyggt! Det blev lite ljusare slingor och och uppfräschning, och några kopparfärgade effektslingor under luggen och lite på sidan. Gorgeous! 
Nu är jag lycklig (:

Kommentarer
Postat av: Danne

Ta det från en som vet - SÅ spännande är det inte att springa med dragna vapen... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback