Feeling the moment slip away

Väldigt dålig skoldag. Var på sjukt dåligt humör på förmiddagen, men det lättade faktiskt upp efter en liten shoppingtur. Hittade som vanligt ett par fina pumps på Myrornas.
Träffade sedan Erika och Lovisa för att fika och sola lite. De hade gått loss på totalt på ica och köpt en massa gott! Vi tog oss hem till Erikas lägenhet (som har blivit jättefin) och slog oss ner på den soliga balkongen. Där fördrev vi två underbara timmar med lite välbehövligt tjejsnack.

Erika och Lovisa drog iväg på träning, och jag gick och hämtade mamma. Vi åkte till plantagen och Ica maxi. Jag fick en ny vacker blomma som jag har döpt till Sally.

Dagens låt: Hot hot heat - Middle of nowhere

  
- Lovisa Erika & jag är heta i solen

   
- lyxig sommarfika & min nya blomma Sally

Kommentarer
Postat av: Erika

TAck för en lovley eftermiddag i går! Det hettade lite i ansiktet i går kväll :) HAr du sett antonio nu föressten:P puss

2007-03-29 @ 09:33:26
Postat av: Miranda

omgomgomg ar det dar min bh du har pa dig!!!!!!! va faaaaaan!!! eller du kasnke har en likadan hahahahaha isanafall ber jag om ursakt, men annars far du spo nar jag kommer hem om en manad :P pusss!

Postat av: Tammy

det är MIN bh! hahahahha. men jag har snott andra av dig ;)

2007-03-31 @ 10:26:39
Postat av: Erika

Haha vilka snygga bilder! tyvärr så ser kaffet jävligt oaptitligt ut :P Ska vi ta en hel dag någon av lovdagarna och käka sushi och shoppa på kupolen, typ nästa vecka eller nåt?puss o kram!

2007-04-02 @ 11:29:11
Postat av: lovisan

oooh, en alldeles ypperligt vacker vårdag var det.

2007-04-03 @ 16:17:09
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback