hate is a strong word, but i really don't like you

Inte mycket som händer i mitt liv för tillfället, det kommer ni att få se om ni läser nedanstående bullshit inlägg. Jag är fortfarande sjuk, dock på bättringsvägen.

 Var på genrep till showen på torsdag idag, det sög totalt. Dels för att alla är så virriga, och dels för att jag knappt orkade stå upp. Jag har kört de där danserna hundra gånger, nog ska det gå bra. Var sjukt irriterad på att vara där när alla flamsar runt som vanligt. Då finns det bra mycket vettigare saker jag kan göra, t ex kolla på Desperate Housewives. Jag missade första kvarten. Fan vad förbannad jag blev. suck. 
Något annat som gör mig sjukt förbannad är att One tree hill säsong 3 boxen kostar 600 spänn på Åhléns. Hur kan den va så dyr? Jag skulle kunna beställa den för 500 spänn, och jag vill det så sjukt gärna men det går inte. Jag måste ju spara. Kan inte nån slänga 500 spänn på mig? Snälla! 
Jag är sjuk och så fruktansvärt uttråkad. Extreme sport channel är min nya bästis. En bra bästis iaf.  Myspace har också blivit min nya bästis. Gillar det mer o mer! Dessutom har internet dött totalt. Det funkar bara till macen. Pappa har prövat allt som finns att pröva och ingen supporter vet vad det kan vara. Jag tror pappa kommer få ett sammanbrott snart om det inte löser sig. Själv har jag börjat acceptera situationen. Idag har jag även plågat mig med att kolla på Blue Crush. Jag SKA bli lika snygg som Kate Bosworth, och jag SKA bli lika grym som henne på att surfa.
Jag och Miranda ska börja skejta så fort snön försvinner iaf. Hon kanske ska ta och komma hem först... Jag kan tjuvträna innan hon kommit så kommer jag vara bättre än henne, yeah! Det enda jag är rädd för, är att jag ska köra på grus så att jag gör värsta vurpan. Jag kommer fan slå ihjäl mig vilket som. Det är det som är bra med surfing, man får inga riktiga skrubbsår, bara om man slår i korallreven eller brädan såklart. 
Igår när jag skulle sova upptäckte jag en klo/köttben/grenbit i min säng. Jävla katt. Jag fick panik och genomsökte hela rummet efter ovälkomna djur. Hittade dock inget, men bytte alla sängkläder. (som inte ens var en vecka gamla)  
Jag har cpont i ryggen. Ont ont ont. dunk dunk dunk. aj aj aj. host host host. 

jag har blivit kär i alla snowboard killar på extreme sport channel. Anti Autti är lätt bäst. 
Jag har hittat en riktigt bra modell på min kommande balklänning. Egentligen är det två modeller, fast omgjorda till min egna design. Hoppas bara att Miranda lyckas fixa den i thailand hos sömmerskorna. 

Såhär mycket skit har jag aldrig någonsin skrivit. Helt sjukt. jag är nästan lite anfådd. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh vad härligt med ett långt inlägg på din blogg igen, trots att det inte handlade om något specielt. Skönt ;) Puss

2007-03-07 @ 12:04:06
Postat av: Kursin

Alltså jag måste också lära mig surfa. Molöly ska köpa en oldschoolbräda som dom ha ri Lords of Dogtown!

Tammy, visst brukade du gymma? Är det värt det? är det kul? Det är ju rätt soft att man kan bestämma tiderna själv...

Jag har designat klart mig surfbräda i huvudet nu.

2007-03-07 @ 12:51:20
Postat av: Anna

Hej hej Tammy! Jag utmanar dej... kolla min blogg får du se ^^)

Fin sida!!

Postat av: Miranda

wheeee fy fan va vi ska bli grymma pa att aka skateboard! alltsa.....vi kommer sakert bryta alla ben i kroppen och ha skrubbsar overallt. men whatever hehe. jag har sett en star wars tshirt och en super mario tshirt! ska jag kopa dem? dem kostar bara 250kr tillsammans

2007-03-10 @ 05:26:20
URL: http://miri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback