Jag är frisk och snygg.

Igår hade vi ett uppträdande med showgruppen på muséet. Det gick skitbra, fast det var sjukt halt stengolv, och väldigt snabba klädombyten. Vi hade verkligen jättekul och vi lyckades till och med komma med på Gävle/Dala-nyheterna! 

Efter uppträdandet åkte jag upp till studion och var med på Jazz avancerade lektionen. Det var ett bra tag sedan jag kunde ta i ordentligt på en träning, så det var verkligen jättekul att ge järnet och dansa på som bara den. Tyvärr var jag väldigt förvirrad i kombinationen vi håller på med, har missat mycket på den och hade mycket att ta igen. Det gick sig inte riktigt som jag ville och då blir jag så frustrerad! Allt kommer att falla på plats snart, men jag är perfektionist och vill sätta allt på en gång. 

Senare på kvällen/natten åkte jag hem till Erkz o Kenny och umgicks lite. Det var jättemysigt, kommer sakna Erkz som fan när han åker. Den fjanten har bestämt sig för att flytta till Norge. 

Nu ska jag ta mitt snygga hår och mina träningsvärkande muskler och gå och lägga mig ett tag. 

Puss.

Dagens låt: Klaxons - Golden skans

Kommentarer
Postat av: J.

Klaxons is the shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback