Oh, I'm saved!

Idag har jag fått tillbaka hoppet om livet. Idag har jag knappt varit arg överhuvudtaget. I'm making some progress ( :
Sen är det ganska svårt att vara arg när Kim är så jävla gullig mot mig. Idag käkade vi pizza och spelade FFXII, det var awsome. Han kan få mig på sådant sjukt bra humör och får mig alltid att skratta. Tyvärr orkade jag inte spela så länge för jag var astrött. Somnade fort i soffan, men kvävdes efter ett tag av mina hostningar. Jag har rethostan från helvetet i min hals.

Jag åkte till stan för att hämta mamma och hitta botmedel mot hostan, det slutade med en vild shoppingtur. Mamma hittade världens snyggaste kavaj på Lindex som jag pushade henne att köpa, jag hittade ett par assnygga pilotbrillor med vita bågar. Vi gick vidare mot Åhléns där mamma hade någon rabatt vi gärna ville använda oss av. Mamma provade tunikor och såg ut som en Barbapappa i en. Vi dog av skratt i provrummet.
Jag hittade klänningen från mina drömmar, en a-linje formad grå/svart klänning med fickor och jättesmala ränder. Mamma var på sitt mest generösa humör och köpte den till mig. Jag blev helt till mig av lycka!
Vi gick vidare mot Indiska som hade många fina kläder. Jag hittade en skitsnygg blå/vit randig tygväska på rea som jag köpte.
Sedan köpte vi mumsig middag från Ica och åkte hem. Jag älskar att hänga med mamma på stan och garva åt våra sjuka internskämt.

Dansen ikväll gick åt helvete. jag var totalt utmattad så jag orkade inte riktigt hänga med på allt. Det roligaste var när jag skulle göra en slags "halv hjulning" och tappade balansen och gjorde en helt sjukt rolig vurpa. Skrattade så jag började gråta, det gjorde dom andra också.
När jag o Karin skulle göra vårt Butterfly hopp, var vi totalt utmattade och alldeles för flummiga så det blev bara skit av alltihopa. Jag behöver definitivt lite seriös extra-träning inför uppvisningen!

Imorgon är det fredag och det är så skönt. Ska till stallet på dagen och sen bara ta det lugnt. Let's dance final på kvällen!  Jag ska fan ta en vit och sockerfri helg. Det blir ramlösa och frukt som gäller.

Och Malin, du är min hjälte.

Dagens låt: Fall out boy - Sugar we're going down

Kommentarer
Postat av: Tove

Du skriver alltid så härligt. Jag sitter alltig och skrattar när jag läser dina inlägg och jag är verkligen inte en sån som sitter och skrattar i mi ensamhet XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback