We can be heroes

Nu mår jag bättre. Har fortfarande ont i halsen och nacken, men det är väl sånt man får ta. 
Idag ska jag göra många roliga saker. När mamma kommer hem med bilen ska jag åka till stallet och rida Melwin, det var verkligen längesen nu, så det ser jag fram emot! 
Sen ikväll ska jag på Deportees som spelar i Borlänge. Jag missade dom ju sist när dom var här, så det blir grymt. Jag har planer på att inviga min nya blus också, så nu ska jag vara riktigt snygg! 

Erkz och Dennis fick jobbet i Norge! Jag är verkligen glad för deras skull, men inte för min egen. Det kommer bli så sjukt tomt utan Erik här i Falun. Men det är ju bara Norge och inte Afrika, man kan alltid åka och hälsa på! 
Jag är ju rätt van vid att människor jag tycker om flyttar härifrån och gör Falun ännu mer outhärdligt. Innan vi skulle åka till oslo sa pappa (efter några glas vin) till Erik att han tyckte det var så kul att Erik var den enda killen som fick stanna kvar i mitt liv ett längre tag, som inte försvann. Sen tyckte han att vi hade en framtid tillsammans, inte som par, men vi kunde flytta ihop i sthlm i ett kollektiv. Vilken diss! Jag kontrade med att säga att Erik är den enda killen man kan lita på som jag själv valt att ha kvar i mitt liv. En väldigt bra kompis helt enkelt. 
Erik tyckte pappas fyllesnack var ganska underhållande. Jag lyssnade inte så mycket på det, tyckte Kill BIll på teven var bra mycket roligare. 

Dagens låt: Deportees - Champagne eyes

Kommentarer
Postat av: Miranda

jag hatar pappas fyllesnack! han blir sa jakla sentimental, helt sanslost hahaha! stackars erkz som tvingades sitta och lyssna! du maste saga hej till erkz fran mig och ge han en stor kram, ok?

Postat av: CP

Hahahahahaa alltsåp din pappa och hans fyllesnack!

Och mina fylle SMS, hahahahahahahaha!! Jag ska blocka dig från min sms-lista!

2007-03-17 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback