I loooove this city

Dansuppvisningen gick hur bra som helst, det var verkligen jätteroligt att stå på scenen och shakea aset av mig.  Det är alltid lika kul att översminka sig och ha långa ögonfransar så att man ser ut som en transa. Då trivs jag bra.
 
När jag mycket trött kom hem och hoppade in i duschen, var det dags att bli pepp inför kvällen. Tanken var att vi skulle ha grillfest hemma hos Erika emd bävrarna från Bjurs, men det blev ett sånt jäkla projekt så,  Jag, Malin, Miranda och Erika styrde upp en mysig liten tjejmiddag innan de andra kom istället.

När de andra ramlade in blev det dags för lite rappakalja, sanning eller konsekvens och galen discodans. Jag kom på att jag behövde mer alkohol, så jag drog med mig robert och stefan och fick skjuts hem av snälla Emma, för att hämta en flaska Baileys. Emma, Erika och Malin hade kommit på den briljanta idén att vi skulle åka till våra babes i rättvik. Efter mycket velande hit och dit, och en beslutsångest som hette duga, så bestämde jag mig för att stanna hemma och gå på harrys med de andra.

Jag kom lätt in på Harrys, och vi kunde nöjda spatsera in och inta dansgolvet som var fullsmockat av slemmon. Jag kände mig liten och kände knappt igen en enda människa, alla såg så gamla och vuxna ut. Jag träffade trots allt på Disco-Kjelle och fick mig en liten sväng om med honom. När vår favoritlåt "Put your hands up for Beaver City" kom var stämningen total och partygänget nådde klimax.
När det var dags för Harrys att stänga, vinglade vi väldigt svettiga och trötta ut därifrån. Jag och Miranda raggade med oss Stefan, Krille och Per hem i en taxi för pyjamasparty. Tyvärr var det bara jag som hade en pyjamas. De andra var mest trötta så vi gick och la oss rätt fort.

Idag när vi vaknade gjorde vi smarriga pankakor och hade en mysig brunch. Stefan var tvungen att dra hem, så vi som var kvar fick sällskap av kim och spelade lite Warioware smooth moves. Efter det följde en mysig vandring runt Hosjö med djupa samtal om livet. Vi hann även med att ta fula kort på oss själva med macens vackra kamera. Mycket underhållande.

Ikväll är det Spiderman 3 som är grejen. Ska bli mycket spännande att se ifall min och Mirandas älskling, James Franco, dör eller inte.

Ps. Arbetsintervjun gick sjukt bra .Ds

Dagens låt: Junior Boys - In the morning

Kommentarer
Postat av: myyyyy

Åhh ditt liv äger!

Saknar er så jag dör

2007-05-07 @ 15:36:39
Postat av: Erika

Tack för ännu en lyckad party kväll!

2007-05-07 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback