Min nya livsstil

Var ska jag börja? Det känns väldigt konstigt att sitta i mitt rum och ha en lugn stund för mig själv.
 Den senaste veckan har varit otroligt hektisk, jag har börjat på mitt nya jobb där jag jobbade måndag och tisdag, jag är nu tim-vikarie på Lidl i Bojsen ; ] Det har varit riktigt kul faktiskt! Schyssta medarbetare och helt okey arbetsuppgifter. Lärde mig kassan igår och det var lite krångligt innan man kom in i det, men sedan gick det riktigt bra faktiskt! Min chef sa att jag verkade vara en naturbegåvning.

I torsdags förra veckan var mediatreorna på spontan-trip till sthlm för att besöka lite utställningar med ett sista desperat försök att öka på våra kulturella sinnen innan vi går ut. Det var jättetrevligt, en väldigt lyckad dag. Under dagen i sthlm så ringde de från Resultat i Hofors och ville att jag skulle komma på intervju, vilken jag var på igår efter att ha jobbat på lidl halva dagen. Jag fick jobbet på resultat efter en ca 5 min lång intervju, han tyckte jag lät perfekt för jobbet med telemarketing. Jag blev inte så överdrivet förvånad faktiskt, jag har hört att det ska vara väldigt lätt att få jobb där. Så idag börjar jag mitt andra nya jobb för den här veckan!

Jag måste säga att mitt självförtroende har fått en välbehövlig boost. Jag har fått varje jobb som jag har blivit kallad till intervju på. Så, i sommar kommer jag att ha fyra olika jobb som jag ska kombinera med varandra. Kommer att bli rätt tufft, men jag behöver alla pengar jag kan få, Vi har siktet på att lämna Sverige för Australien i Oktober.

jahapp nu ringde lidl, dags att dra till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback