Oh my god, I can not be bothered with this

Malin älskar mig, trots att jag gör konstiga ljud på statoil. Det måste vara eäkta kärlek, eller hur?

Anna och Emma älskar mig också, jag kommer verkligen att sakna dessa brduar. Jag har alltid så sjukt kul med dem. Men de finns ju kvar. jag kommer ju knappast dö direkt. Fast Mirre o erika låg i min säng när jag var i oslo och filosoferade, precis som om jag vore just död. De ville typ hedra mitt minne. Tack roger för den superstarka drinken, den gjorde minsann susen.

My fingertips are holding on to the cracks of our foundation.... I know that I should forget but I cant.

Känns lite kul att det sista jag såg av Falun var en av killarna från "gänget". Haha, det är så sjukt komiskt att de är så jävla lika varann. Undrar allt vart de får allt ifrån? Undrar om de har nån idol somd e alla härmar? Vore mycket intressant att analysera deras beteende. HAHAHAHAH.
Mycket mycket kul har jag iaf haft ikväll, särskilt på statoil. Kommer ha träningsvärk i magen imorrn.

Så nu är det alltså dags. Hejdå Falun. Imorgon tar jag verklöigen mitt pick och pack och flyttar på riktigt. Känslorna är blandade. Känns mest otrolgit sjukt jävla cpkul och spännande. Sorgligt att lämna alla kompisar, men jag evt ju att de alltid finns kvar. Oslo är int elångt härfrån, kom gärna och hälsa på mig.

Mina ben värker. Min hjärna är paj, totally fucked up. Men på ett rba sätt-
Känns skönt att jag slapp träffa skräcken med kepsen ikväll, det ahde vart sjukt jobbigt. Det var sjukt jobbigt redan som det var. Jag ebhöver verkligen inte någon sådan där skit. Men jag fick faktiskt en del kalrheter, tex att han tydligen skulle vara en riktigt skit när man väl kände honom. Mend et visste jag ju egentligen. Ändå så hoppas man att nu, aknske, den här gången är det annorlunda. Fan vad blåst man är egentligen. Dumma jävla killjävlar. Den jävla jäveln. WHATEVER nu flyr jag landet, nice knowing you Falun!  Dumma funderingar och dumma killar får stanna kvar, jag ahr inte packat ned det i mitt flyttlass. Och om de skulle följa emd ändå, då jävlar ska de få se.

Som tur är finns det lite hopp, jag ska trots allt bo med världens bästa kille. Vi kommer ha sjukt kul under vår oslo-tid.

Nu ska jag sova i mirres säng eftersom mitt rum är totalt kaos utan möbler.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha ja shit vilka jävla ljud du hade för dig på Statoil! Jag undrar vad övriga i kön ( kön som i ett led, inte så i en könsdel) tänkte när du stod där haha ;) Du är underbart! Hoppas att flytten gick bra och att dom nya möblerna ska trivas bra i eran lägenhet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback