Oslo is the place to be

Sitter hemma hos Emilia nu och har precis avnjutit en supergod middag med hennes kombo och gayvänner. Jag älskar den här staden, har fallit totalt! Den är hur fin som helst och alla är verkligen trevliga.
Lite jobbigt att vi inte har några möbler i lägenheten, men igår var vi på ikea och shoppade lite fina saker. Idag har jag även blivit stolt ägare till världens finaste BillaBong vinterjacka.
Jag trivs verkligen hur bra som helst, nu är det bara ett jobb och möbler som saknas, sedan är allt perfekt verkligen. Kommer dock hem till helgen och hämtar lite grejer.

Det bästa med det här landet är att jag har ca 20 meter till närmaste affär där jag kan köpa hur mycket öl som helst (:

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej jag heter Malin och ringer på uppdrag från telia. nej, nu ska jag inte vara sådan, men det är det jag kommer säga i 8a timmar imorgon. Tur att du kommer hem nästa helg så jag kan få säga något annat haha :D Puss!

Postat av: Anonym

Hello vännen!
Vad kul att du kommer hem en sväng i helgen, lust att ses en stund? Fick juh inte chansen att säga hejdå sist.. Pusspuss

2007-11-07 @ 07:30:44
Postat av: Tammy

Malin: Välkommen i telefon-klubben ;)

Anonym: Det vill jag säkert jättegärna göra, ring mig eller nåt så styr vi upp nåt, vem du nu kan vara (:

2007-11-08 @ 22:37:27
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback