Magnus Betnér

Har precis kommit hem efter att ha sett Betnér in action,. Damn vilken jävla kille. Alltså jag vet inte vad man ska säga om honom, han är så sjukt vass! Jag älskar hans cyniska syn på livet och hans bittra humor som fick publiken att vrida sig av skratt. Det bästa av allt är att han varvar bitterheten, hånen och humorn med väldigt viktiga ämnen där han får fram sina åsikter på ett väldigt träffsäkert sätt.

Mannen är klockren. Får du en chans att se honom - ta den!

Nu ska ja ta och lägga mig och läsa Heroin av Unni Drougge. Jag har fastnat totalt i den här boken, den är precis lika beroendeframkallande som titeln...

Dagens låt, är tillägnad Malin Bodin. För hon är bäst helt enkelt.

Miss Li - All I need is you


Kommentarer
Postat av: Mitra

wohooo jag har mitt roliga kvar! ikväll gäller det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback