You said that you love me, why don't you fuck off?

Nu är det 8 arbetsdagar kvar här på Halebop. Jag borde verkligen ha bestämt mig för vad jag ska göra av mitt liv inom den närmaste framtiden. Nu har jag en ny plan, som faktiskt är totalt otippad. Med lite flyt så borde den gå att fixa. Det är en ganska vild chansning som ändå känns rätt trygg. Så vi får se helt enkelt... Jag klarar ju knappt av att bestämma vilka kläder jag ska ta på mig på morgonen, så jag vet inte hur jag ska kunna bestämma mig för något lite viktigare än kläder?

Dessutom funderar jag på att köpa en bil. Helt knäpp tanke egentligen, men det vore lite kul.
Så nu är det mest väntan som gäller. Något jag verkligen inte är bra på. Det jag känner för just nu är att stänga in mig i en stuga nånstans långt borta med ett stort lager av godis, chips och öl och kolla om alla OC säsonger.  Jag skulle haft telefontider på mobilen och haft den avstängd när jag inte längre ville vara anträffbar. Vad skönt det vore. 

Trots det så kan jag verkligen inte låta bli. Mina mobiler och Facebook har utvecklats till ett starkt beroende.  
Det kanske är min nya karriär. Ett rehab för mobil och facebook-beroende.
Ka-ching!

Kommentarer
Postat av: Pär

nej en sälen tripp med mig :)

Postat av: Malin

Om vi kommer till sälen kommer vi ju faktiskt att bo i en stuga. precis vad du behöver ;)

2007-10-17 @ 11:00:43
URL: http://mmmalin.blogg.se
Postat av: Malin ( igen, 7½ timme senare)

haha här har vi översättningen dom använde på Mtv i programmet next ( som jag absolut inte har någon aning om varför jag kollade på för det var så dåligt!!)Arm Candy = snygg kille.

2007-10-17 @ 18:27:36
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback