here we go again!

Yes, jag har bestämt mig för att återuppta mitt bloggande. Jag har ju trots allt haft den här bloggen i 2 år, så det vore lite trist att bara ta bort den.

Har haft en väldigt bra och dålig helg. Fredagen var lite tung eftersom jag fick reda på att jag ska få ta av gipset 2 veckor senare än planerat. Det var väldigt dåliga nyheter som kom på helt fel tillfälle. Jag och fredrik åkte till Strömmen på kvällen för att tröstshoppa lite. Vi började på Bikbok där jag skulle prova lite shorts och en väst. Alla shortsen var för små fast de var i rätt storlek, och västen satt helt galet. Kul att äntligen komma ut i en affär och inse att man har blivit ett fetto!  Jag var skitsur och vi fortsatte mot Carlings där jag såklart faktiskt fann något. Det vart en riktigt ful/snygg Levi's klänning. Alldeles för dyr, fast 40% rabatten.. Aja whatever, jag behövde tröstshopping. Vi åt lite god mat (bakad potatis, mums!) Och sedan fortsatte vi mot Bodyshop där vi blev kvar ett tag. Hon som jobbade var väldigt söt och engagerad säljare som vi genast gillade. Köpte nytt bodybutter och ett lypsyl som hjälper kampen mot HIV. Dagens goda gärning! Fick med mig världens godaste Chaite från Delideluca, sedan åkte vi hem och jag var helt sliten och somnade tidigt.

Igår hade vi fortfarande bilen så vi åkte och handlade lite mat. Lite mat för 700 spänn. Efter det drog vi till Henny och Harald och bara slappade, lekte med Synne och Aurora (christians barn) och åt god mat. När jag och Fredrik kom hem söp vi ner oss totalt och spelade vänd-tian ungefär 10 gånger i rad. Jag vann ca 7/10 ggr. Wooh!

Idag sov vi till halv 3, så det blir en riktigt slappardag framför teven. Det behöver vi. Inte så annorlunda mot hur mina dagar brukar se ut, men jag är bara lycklig för att Fredrik är hemma och sällskapar istället för att vara på jobb. 
Vi sitter nu och drömmer om att skaffa en engelsk bulldog. Han ska het Frank och kommer vara världens grymmaste. Ingen populär idé bland våra familjer, men de kommer smälta när de ser honom. 

Dagens låt: The Kooks - Always where I need to be

Kommentarer
Postat av: MICKAN

haha, va mysigt det lät ;
När jag och Fredrik kom hem söp vi ner oss totalt och spelade vänd-tian ungefär 10 gånger i rad. Jag vann ca 7/10 ggr. Wooh!

hahahahahaha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback