Still waiting

Igår kom Lina hit och vi bestämde oss för att ta några öl och avnjuta lite vin. Det råkade bli rätt många öl och ännu mera vin. Men vi hade riktigt kul, inte haft sådär kul på länge. Det var skönt att få ett avbrott från all skit som bara går emot mig just nu. Lina hade haft en väldigt spännande helg som vi gick igenom och där ser jag en mycket ljus framtid. Vi lyssnade på 90-tal hits och blev överaskade med att Fredriks uncle Lars kom och ringde på dörren och gav oss en catering bricka med massa gott. Vi vart totalt överlyckliga, för när man är lite full blir det ju bara ännu godare!  När Fredrik kom hem var han måttligt imponerad över våra fina sånger och fantastiska låtval.
Jag såg att han hade köpt gräddost (något som jag älskar, men bara ibland) Så jag hoppade in till Lina som satt i vardagsrummet och skrek:
"Lina! Han har köpt äggost!!!"
Det kanske inte låter så kul, men det kan jag lova att det var efter en del vin...

Så, idag mår jag sådär. Är lite bakis och bara trött på allt. Fredrik ringde dessutom och sa att han vann den jävla Levi's tävlingen. Så i slutet av Maj får han åka med dom andra butikscheferna som vann till New fucking York. Ha det så kul älskling! Jag är verkligen inte ett dugg avundsjuk och tycker att det ska bli jättekul att vara själv i 5 dagar...
Jag hatar att vara själv i lägenheten. Det är precis så att jag fixar det på dagarna, men när han ska åka iväg flera nätter vet jag inte vad jag ska göra. Knarka ner mig kanske. Men då har jag förhoppningsvis börjat jobba igen så jag har lite annat att tänka på.  Tyvärr har jag en dålig känsla av att jag inte kommer att kunna börja jobba då det är sagt... Eftersom jag ser ut ungefär som quasimodo i ryggen och fortfarande haltar fram på gips i två veckor till så ser framtiden inte särskilt ljus ut.

Jag ser faktiskt inget som helst ljus i det här.

Dagens låt: Sichelle - Fuck deg

Kommentarer
Postat av: Mallebralle

Härligt att du kommit igång med bloggen igen :) Vet du, när F åker till "stället vi avensjuka inte nämner vid namn" så tycker jag att du ska möblera om hela lägenheten och slänga hans kläder du inte gillar, då har du något att underhålla dig med O=) Puss!

2008-04-15 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback