Imponerad

Jonas Hassen Khemiri

Vilken jävla kille! Det här var absolut den mest intressanta föreläsningen jag varit på. Jonas var en otroligt bra och stark talare. Han hade utstrålning, var rolig och han blev aldrig tråkig att lyssna på. Han bara satt där och var så lugn och fin.
När det var klart ville jag inte riktigt gå därifrån. Han talade om svenska språket, och vem som egentligen hade makten över det, och så berättade han rätt mycket om sina böcker. (ska läsa ett öga rött så fort jag får tid)
Jag hade kunnat sitta där och lyssna hela dagen. Jag hittade på Mitra utanför och vi tog mod till oss och gick och pratade lite med Jonas. (jag vågade inte fråga något i den proppfulla, knäpptysta aulan)
Han var hur trevlig som helst och blev verkligen glad åt att få lite respons.

Får ni chansen att gå på en föreläsning med honom, Ta den!

Kommentarer
Postat av: louise

åh vad avundsjuk jag blir. skulle jättegärna lyssna på honom! men måste fråga - är det sant att han är typ 1.98 m lång? jag är så nyfiken! haha

2006-04-12 @ 14:49:28
Postat av: Tammy

Louise: Ja det är sant! Han hade världens längsta ben! ;)

Postat av: Mitra

åh tammy vad modiga vi var! o vad söt han var! :)

2006-04-27 @ 12:55:34
URL: http://enavalladom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback