Töntvarning

Jag är en tönt, jag erkänner! I går kväll låg jag utslagen på soffan och kollade på "Raise your voice" med Hillary Duff. Inledningen var så otroligt töntig och efter 10 minuter in på filmen kändes det redan som jag sett den. Jag hade redan räknat ut slutet men ville ändå ge den en chans, så jag fortsatte. Även fast den var sådär otroligt töntig och förutsägbar kommer jag på mig själv med att vara djupt inne i filmen och mina tårar fullkomligt sprutade när det var en sorglig scen. Patetiskt, jag vet, men jag skyller på att sockerförbudet har satt min kropp i obalans och gjort mitt humör instabilt. Jag måste även nämna att Hillary Duff faktiskt inte är så pjåkig. I den här filmen var hon riktigt bra.

Dagens låt är tillägnad alla patetiska människor därute:
Hillary Duff - Someone's watching over me (Raise your voice soundtrack)

Kommentarer
Postat av: you know you love me

Haha, det är typ toves favoritfilm, medan jag satt och skrattade och var typ nervös av skammen att se filmen!

LORDS OF DOGTOWN TO THE PEOPLE

Postat av: malin

Tammy! Jag saknade dig på ballen!

2006-04-27 @ 22:32:58
Postat av: malin

Hahha Ballen = Baletten! Hahaha det där var kvällens roligaste!

2006-04-27 @ 22:34:24
Postat av: malin

Tänk vad roligt om man säger - jag ska åka på ballen, det kan misstolkas! haha! Jag borde inte få vara uppe längre än till 22.00 på kvällarna, jag blir så konstig då *-)

2006-04-27 @ 22:40:15
Postat av: Malin

Nej jag tror inte att jag kommer dit ikväll! Tyvärr!

2006-04-28 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback