The good girl

Hade jättelite kunder idag på jobbet, kollade på reprisen av let's Dance och läste Da vinci koden. Kändes bra att få betalt för att sitta och göra avkopplande saker. Jag har det ganska bra, jag.

Tack snälla malin för att du kom på vad min krönika ska handla om! Toppen (:

I otroligt  tungt snö-oväder kämpade jag mig tappert ut och joggade. Så vältränad som jag är nu har jag aldrig varit. Det är så otroligt underbart! Jag är ganska bra faktiskt.

-----------------------------------------------------------------

Såg nyss Elle's modegala. Fan vad mysko en del kläder är. Men Acne's kollektion var väldigt fin, särskilt den brunmönstrade skjortan. Vill ha!  Victoria Silvstedt är faktiskt lite kul. Snyggt hår hade hon!

Dagens låt: Modest mouse - Float on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback