Where the sun never dies

Jag har tappat bort min älskade mössa jag köpte i vintras. Var i helvete är den? Någon dag borde jag verkligen ta en storstädning i hallen, då kanske jag hittar den. Jag blir så matt. Så jävla matt på mig själv. På senare tid har jag blivit en sådan dålig, ohälsosam och ansvarslös person. Nu är det dags att shapea upp sig rejält, köra igång träningen och lägga om kosten. Nu ska det powerwalkas varje ledig stund och nästa vecka börjar jag jobba. Om jag ska ha en chans att hänga med på den hårda dansveckan i sthlm på Bounce summercamp är det dags att sätta fart.
You better shape up!

Kvällens låt:
Wolfmother - Woman

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh jag känner precis som du! Träna och lägga om kosten, det är nog ett måste. Som du sa; Annars kommer vi aldrig orka med dansen :) Puss

Postat av: You know you love me

Ååh älskar den låten, Du måste skicka den! Har bara sett på MTV!
PUSSS jag ä-ä-ä-ä-ä-ä-älskar dig

2006-07-04 @ 01:26:08
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback