Freak like me

Tog nyss en promenad jag trodde skulle vara bra för mig. Efter halva vägen insåg jag att min syn inte riktigt var som den skulle när alla vägskyltar var suddiga. Vad fan, jag är väl bara trött, tänkte jag och fortsatte gå. Efter en liten stund tyckte jag att vägen aldrig tog slut och då kom jag på att det kanske berodde på att jag vinglade fram och gick ungefär lika fort som en snigel i racerfart. Halsen värkte och det gjorde väldigt ont att andas.
Då kom jag tillslut på vad det var för fel. Jag hade helt glömt bort att jag har feber och borde ligga hemma i sängen och vila. Jag vet, jag är en jävel på att vara disträ och tankspridd och att "glömma bort" att jag är sjuk händer ibland.
Jag är helt slut efter mitt lilla äventyr och tänker gå och självdö i min säng nu.

"Om du väl öppnar dörren för en person vet du aldrig vem som kommer in"

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Darling. Det är nte nyttigt! Hultsfred-sjuka?

Postat av: Tove

Jävla hurtbulle, hoppas att du mår bättre!

Jaa asså, det lpg en baby-docka i en buske och vi blev lite rädda...

2006-06-30 @ 23:33:19
URL: http://t900918.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback