Skolavslutning!

Efter några mycket hektiska dagar kan jag äntligen andas ut. Jag är helt slut och värken i mina ben och fötter är det smärtande resultatet av allt spring. I går var det skolavslutning och sommaren bestämde sig tillslut för att anlända till Falun, till studenternas hysteriska lycka. 
Det var som vanligt avslutning i kyrkan med tråkiga tal och nationalsången. Sedan åkte vi upp till skolan för att kolla på utspringen. (Jag såg bittert på studenterna och var nära att spy av avundsjuka.) Efter att vi konstaterat att det var alldeles för mycket folk och på tok för varmt drog vi oss ner på stan och åt lunch på kyrkogården. (Jag vet det låter stört, men det är ett perfekt hang out ställe soliga sommardagar) Spanade på lite studenter innan det var dags att dra sig hemåt, ladda om och senare ut mot sundborn för att gratta studenter. 

På kvällen var jag på en mysig förfest för att sedan traska ner till staden och så småningom till Rådhusgården, där jag mötte min syster och hennes crazy polare.  Kvällen blev i alla fall lyckad, med ett fint slut.



   
 

Dagens låt: Taking back sunday - One-eighty by summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback