You're so lucky

Projektarbete.
Då var det dags att börja planera mitt kommande projektarbete. Bara planerandet känns som ett jävla projekt och jag har väldigt svårt att bestämma mig för något särskilt. Projektet ska ha någonting med text eller mediekommunikation att göra eftersom det är min inriktning. Jag har börjat få några små idéer men ni får gärna ge mig tips!

Tips
Det här är världens bästa styling produkt. Ger håret struktur och stadga utan att bli tung, den är prisvärd och luktar gott! Jag köpte den igår som belöning för mitt snygga mvg i Foto A. Håret blir underbart (:

gj


Kommentarer
Postat av: You know you love me

Ååhh, vad var riset och tror du den är något för en blond liten sthlmare?

Postat av: You know you love me

... Riset = priset

2006-06-02 @ 13:59:19
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Debbie

Jag gick också media! Så mitt projekt när jag gick i trean var en fotobok om min vovve, han är rätt rolig att ta kort på..haha, men fotobok är alltid mysigt..å har du mvg i foto så lär det bli bra foton också :) Sen blir det ju en snygg text till också.. ta något du är intresserad av! En kompis till mig gjorde en kokbok med sina favoritrecept, med snygga bilder på maträtterna. Finns massor att göra! Är nog därför det blir så svårt :) Du kommer på något! Stressa inte, tänk över sommaren :)

2006-06-03 @ 12:48:24
URL: http://debbsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback