- 85

Igårkväll när jag somnade på soffan kl 10 insåg jag att det var hög tid för lite välbehövlig vila. Jag missar inte ett skit i skolan idag anyway, hatar idrotten.
Gårdagen var ganska hemsk. Jag och Jeanette hade riktiga hat och arg anfall på våran promenad mot dansen. Vi kom fram till att vi hatar killar och att det verkligen inte är meningen att jag ska ha någon pojkvän.
Dansen var rätt kul, vi fick köra uppvärmningen till M.I.A - Bucky done gone, det gick i en jävla fart!

Läste nyss ut "Å andra sidan" av Marian keys. Det var ju hemskt kul att det slutade så lyckligt för alla dom! Jag önskar att jag kunde få vara med i en bok. Nu blir det till att läsa Da vinci koden för fullt så jag kommer ikapp med engelskan.

igår kväll fick jag världens panik. Jag var inne på
www.bounce.nu och såg att det fanns mindre än 5 platser kvar till min och Malins planerade dansvecka. Men vi lyckades anmäla oss så nu får vi se om turen är på vår sida.

Nu ska jag ut och gå med den här sköna musiken i mina öron:
Jimmy eat world - praise chorus
Rise Against - Give it all
Lostprophets - Ride
Foo Fighters - The best of you
The Strokes - Heart in a cage
Millencolin - Fox
The Killers - Coming out

Kommentarer
Postat av: My - you know you love me

Okej, jag kan ju införskaffa en till dig! Ska köpa en själv först och se hur den ser ut och så! Molly har hittat en i en drägg-affär!

Postat av: My - you know you love me

Det kan hända att jag blir tvungen att stanna hemma, Kicki och sara ska ha 18-årsfest ovh de är mina bästa vänner typ. känns som att jag borde vara där då! du kanske kan komma hit då istället?

2006-03-21 @ 21:19:44
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: My - you know you love me

Jag veeet :(
Men du får komma til mig dåQ

2006-03-22 @ 20:15:17
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: My - you know you love me

Åååhh:( hoppas det inte krockar

2006-03-22 @ 21:37:59
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback