Music at night

Efter en behövlig vilodag med Erika och hennes underbara morsa i deras sommarstuga, känner jag mig sjukt pepp på en härlig utgång. Vinet har redan börjat flöda och snart ska jag bege mig iväg mot Malin's place för lite mer alkoholförtäring innan det blir dags för att svänga klackarna i taket. jag har dessutom köpt en ny cpsnygg klänning som jag har på mig, kvällen till ära. Rich Bitch har man blivit också. Hur det känns? Fantastiskt.

Sitter för tillfället o lyssnar på pepp-musik och målar naglarna. Att måla naglarna när man är full är väl kanske inte direkt världens bästa idé, kommer antagligen att garva som fan åt resultatet imorrn. Än så länge ser det dock smashing ut!

Jag saknar min älskling MY så jag håller på att dö. Men snart, snart får vi ligga och kramas igen :]

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: My

Love you Honey.

2007-08-31 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback