This song is my confession

image232

Jag är hög. Jag är riktigt jävla hög på Anberlins skiva - Cities. Jag vill att ruset jag får åt låten Hello Alone, aldrig ska släppa. Den här känslan är freakin fantastic!

Lovisa den snyggingen har fixat min blogg. Visst vart det fint?
Något annat som är riktigt fint är att jag, mamma, pappa och Kim drar till Gbg imorrn och ser Rolling Stones. Det kommer att bli riktigt grymt. Jag är sjukt peppad! Det var alldeles för längesedan som jag var på en riktig spelning. Äntligen ska man få se vad de gamla rockgubbarna har att komma med. Jag och pappa kommer att rocka dem av scenen!

Ska bli skönt att komma bort från Falun och jobbet ett tag och se nånting annat. Jag behöver verkligen det. Nu ska jag ta och packa och greja lite, lägga in nya låtar i mobilen och sist men inte mist, förfesta lite med att kolla på en livekonsert med de rullande stenarna.

I can't get no satisfaction!

Kommentarer
Postat av: Mitra

ha så jävla underbart! jag åker ner till gbg nästa vecka på way out west! :) pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback