Take a chance you stupid hoe

Imorse hade min kropp ställt in sig på att inte gå till skolan. Jag kunde inte annat än att hålla med den, så jag blev hemma idag. Jag har fördrivit dagen med att kolla på GTO, käka pizza, gå på kupolen och senare på kvällen ett besök hos favoritbävrarna i Bjurs.
 Jag och mamma shoppade tyg till min bal-utstyrsel och jag inhandlade även ett neonrosa skärp, en svart wrap-kofta, ett par svarta shorts och ett par trosor. Jag vet, jag är hopplös. Så bra gick det med "Ingen shopping den här månaden"

Hos Bävrarna spelade vi pingis, tabu och vi hann även med att banka lite bäver. Jag förstår inte vad det var med mig, men jag sög verkligen på pingisen. Jag har nog aldrig varit så dålig på något i hela mitt liv. Fast efter ett tag blev jag riktigt grym. (eller åtminstone bättre) De andra hade väldigt svårt att tro på mig när jag berättade att jag har varit reserv i skolans pingislag när jag gick i trean. De undrade ifall det var särskolans lag. Elaka människor.

Jag fick i alla fall min revansch i Tabu. Jag, Miro och Robert var ett superteam och vann en härlig seger. Per och Stefan hade inte en chans emot oss.

Ska ta och se lite one tree hill innan jag går och lägger mig, har börjat om på säsong ett och ska se allt från början.

Sweet dreams!

Dagens låt: Frou Frou - Must be dreaming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback