The best times are yet to come

Vaknade upp imorse och mådde förjävligt, så jag bestämde mig för att vara hemma och vila upp mig idag. Sitter i soffan och chillar med Torsten efter en god frukost. Jag hade den stora turen att pricka in Skilda världar på 4:an. Alltså jag älskar verkligen det programmet, jag blir helt nostalgisk när jag ser det. Det är ju så charmigt, de heta intrigerna och de oerhört skickliga skådespelarna. Det är ungefär samma känsla som att se Tre kronor (ååh det var längesen) eller Vita lögner. Eller varför inte Våra bästa år?
och vet ni vad, oc-boxen är funnen!

Vilken nostalgitripp jag fick helt plötsligt. Zappar till Mtv där de har "Rewind" och spelar en massa gamla videos. Är inne på 1996 nu, de spelar "No Diggity".  Man ser med spänning fram emot vilken nästa låt blir!
Året 1996.... Var det då jag började skolan kanske? Jag kan verkligen inte tänka mig att jag har levt så länge. Det känns så sjukt att tänka på vissa saker som att "Ja men det där hände när jag var 9, ja, för 10 år sedan!"  10 år är sådan sjukt lång tid. Det känns också lite märklgit att jag förväntas vara vuxen nu. Jag har gått ur skolan, har körkort, får rösta, har ett jobb som försörjer mig, och alldeles snart ska jag flytta och börja ett helt nytt liv i ett annat land. Och jag har aldrig varit så redo.

Just nu känns det faktiskt som att det inte finns någonting som jag inte klarar av  ...men man ska aldrig säga aldrig för nu kom den där vidriga acne-reklamen! Alltså jag får kväljningar när jag ser den, får en panikattack och skriker och lägger mig ner på golvet, rullar runt och vrider mig av plågor.
Haha njaa, kanske inte riktigt, men det är ungefär så mycket jag hatar den!

Förresten, Jaylos nya video, snälla säg att den är ett skämt!? Vad fan håller hon på med? Världens fulaste danser, kläder och låten suger verkligen. Gå och lägg dig. Haha, alltså den är ju iaf underhållande. helt jävla random utan något budskap, fast den försöker ha ett. Lustigt.

Ikväll vankas det iaf rödvin och söta killar, det sägs ju vara bra för hälsan?

Dagens låt: Timo Räisänen - I'm sorry Shirley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback