Slute din dumme hore!


 

Kom hem från Stockholm igår efter många problem med spolarvätskan, tur att mamma är så bra på bilar. Vi stannade på donken i enköping och åt en skitäcklig lunch. Varför köper man alltid mat där när man vet att det är lika äckligt varje gång? Det kan bli dagens fundering.

Jag tror jag har blivit besatt av O.C. Jag har sett det innan jag somnat tre kvällar i rad, och jag har drömt om det varje natt. Besattheten över Hultsfred och danslägret har alltså avtagit och ersatts med O.C. Visst, gärna för mig, ännu ett bevis på hur mycket vettigt jag _egentligen_ har i hjärnan. Whey!

 

Igår var jag på ett skitroligt pass på friskis. Fan vad jag var grym! Var otroligt skönt att träna efter att ha haft den värsta fettohelgen ever. Nu är det hårdträning som gäller om jag överhuvudtaget ska få på mig några kläder xD

Ska jobba fre-lör och måndag. Det blir bra, pengarna rullar in och jag är krösus!

 

Nu har jag laddat in en massa underbar musik i MP3n så jag ska ut och promenixa.

JayLo har mobbat mig hela förmiddagen, och NEJ jag gillar inte Busted! >.<

Ikväll ska jag och erkz kolla på O.C, nu blev ni allt förvånade va?

 

Jag har kommit fram till att choklad och shopping är den bästa tillfredställningen man kan få. That’s fucking it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback