- 60

När jag slog upp ögonen den här morgonen möttes jag av bländande solsken och fågelkvitter. Hurtig som jag är, klädde jag på mig och gav mig ut och sprang. Det var många andra joggare ute och solen värmde skönt på ryggen. Jag tog min vanliga runda till forsen med den traditionella filosofistunden på bron. Lika givande varje gång.

Igår var det Påskafton och det firades med att få ett års sockerförbud av min läkare som kollade upp min stackars mage. Det passar iofös ganska bra eftersom jag börjat mitt nya nyttiga liv nu. Så nu är det bara att tänka nyttigt och lägga om mina matvanor helt.
Som tröst fick jag en fin blus från vero moda som påsk present av mamma igår, hon är allt bra söt.

Nej nu ska jag ut och sola lite!

Dagens låt:  Mew - 156


Kommentarer
Postat av: malin

Nu står du här hemma hos mig och plattar håret efter den hemluga måltiden haha!

2006-04-17 @ 21:03:56
Postat av: You know you love me

Du är allt en hurtbulle! Jag inspireras!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback