Everytime I see you, you don't know my name

Stockholm var lika underbart och fantastiskt som vanligt, om inte ännu bättre? Jag känner mig mer hemma där än i Falun. Det är jag och Stockholm helt enkelt. 
När vi kom fram till kusinerna åt vi pizza och skrattade som vanligt ihjäl oss åt den speciella släkt-humorn och mobbade pappa för hans tarvliga försök att vara rolig.
På kvällen myste jag och My med One Tree Hill och världens godaste efterrätt. 
Jag var supertrött och låg väldigt skönt så det dröjde inte lång tid innan jag för ovanlighetens skull somnade. Jag vaknade av att nåt pucko ringde på min mobil och såg till min bestörtning att My var borta. Jag fumlade in i huset för att leta efter henne, alla tittade väldigt konstigt på mig men dom förstod nog att jag gick i sömnen. Jag var alldeles förtvivlad innan jag till slut hitatde My som låg under en mantel med Molly. Eller drömde jag?

På Lördagen tog jag bussen in till slussen för att börja min shopping på Götgatsbacken. Kollade lite second-hand och tittade i weekday's affären, men det var inget jag riktigt fastnade för. På H&M däremot hittade jag ett linne och en väska. Väskan var vit, stor och gjord av tyg, precis som jag ville ha den. Perfekt!
 Mina inköp kommer upp senare, jag orkar inte fixa med det nu...

Söta Malin sov över hos mig inatt och vi hade jättetrevligt. Kändes så tomt när hon åkte hem. Erik kom och hälsade på oss igårkväll också, vi somnade till Harry Potter, hehe.

Jag och Kim var nyss och såg Ice Age 2. Fan vad bra den var, superkul (:

Nu ska jag kolla på L-word!



brillorna

Kommentarer
Postat av: Breath

vem var det som skulle säga till om den ena skulle till stockholm, duuuu! :D

Postat av: My - you know you love me

min lilla kurslin... nu får du allt ta och fota sakerna och lägga upp, din lilla tupp!
Jag tror jag insåg vilket linne du menade på topshop idag, samma med linnet från HM, det svart-vita!

2006-04-02 @ 22:09:33
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback