Music makes me loose control

Upptäckte precis att det är sjukt mycket bra artister som kommer till Hultsfred. Det är inte så många som är superkända direkt, men det är en grymt skön blanding. Ni som buat åt det nya bandsläppet och tycker de flesta artisterna suger borde lyssna på det här:

The Brian Jonestown massacre - Jennifer
Gnarls Barkley - Crazy
Datarock - sex me upp
Blindside - Where the sun never dies
Deportees - Not tonight
Editors - Bullets
Ron Sexsmith - These days
Martha Wainwright - Bloody mother fucking asshole
Torgny Melins - Dansbander

Dom låtarna går inte att klaga på! Crazy och sex me upp är mina nya pepplåtar.  

Kommentarer
Postat av: You know you love me

tjicopp!
Gnarls Barkley - Crazy är veckans hitlåt på Ztv! haha, jag laddade ner den, nä när du tipsade o mden, så bah "Fan vad den känns igen"... så insåg jag att det var den. Det är en svincool Video.

Det var något jag skulle säga dig, men nu är det glömt

Postat av: malin

att du tänder på sjösnubbar är bara för att ordet Nubbar finns med haha :P

2006-04-20 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback