Skärtorsdagen

   - Min fina pappa                                                   
                   
  - Schysst frilla
    
 
  - Vintage fynd


snygga sara - Sara a.k.a "Släggan" Posar i sina nya kläder, damn she's HOT

Vaknade rätt bakis och drog mig in mot stan för att möta Sara. Vi följde vår vanliga tradition och lunchade på Kina restaurangen. Där käkade vi så mycket  så vi nästan sprack, och snackade om den vilda palatsetkvällen. Efter den gudomliga maten tog vi en sväng på stan och hittade lite olika fynd. (Jag fyndade schyssta sandaler) När vi tröttnade på att gå och frysa i det råa vädret gick vi hem till Saras systers lägenhet, poppade popcorn och bråkade med dvd-spelaren. Vi fick igång den och kikade lite på Liftarens guide till galaxen. Det tog inte lång tid innan båda somnade i den sjukt sköna soffan. Vi försökte även hälsa på Emilia, men där var det ingen som öppnade och det kom jävligt konstiga ljud inifrån lägenheten så vi gav upp. Jag drog mig hemåt för att vila lite innan mitt tredje hårfärgningsförsök på salongen. Den här gången blev det ett väldigt lyckat resultat, håret blev jättefint!

Jag trodde inte dagen kunde bli så mycket bättre än så, men det kunde den tydligen. Den fick ett väldigt fint slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback