The spring is finally here

I dag kom våren. Woooh! Det firades med att skolka både från idrottsprovet och engelskan. Jag tvingade jeanette att skolka med mig, jag lockade med supergott mellanmål och L word. Det kombinerat med min övertalningsförmåga går inte att säga nej till. Vi fick oss en supertrevlig eftermiddag och åkte sedan till dansen som gick helt okey.

Idag på svenskan kom min lärare med en väldigt god nyhet som bara jag fattade. Hon berättade att Jonas Hassen Khemiri kommer till skolan imorgon (tisdag) och håller en föreläsning. Jag gjorde vilda glädjeutfall och började skrika att han är skitsnygg. Alla tittade väldigt konstigt på mig och undrade hur jag ens visste vem det var. När de fick se en bild på honom kunde de inte annat än hålla med mig. Jag tror det kan bli en riktigt intressant föreläsning faktiskt! Jag hoppas på många bra skrivartips.

Vet inte hur jag ska hinna med allt den här veckan, jag har verkligen fullspäckat schema, men ett väldigt bra och roligt sådant (:

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback