Here we go again..

Jag tycker det är taskigt av lärarna att ge en ångest redan på andra skoldagen. Idag skulle vi fylla i lappar om projektarbetet och prata APU. APU har vi inte förän nästa termin, så varför stressa på nu? Projektarbetet är den sämsta idén skolan någonsin kommit på, det hjälper knappast till att man inte får några som helst resurser eller material... Äsch, onödigt att stressa upp sig. Det löser sig.

Är jättesvårt att ställa om sig och gå upp på mornarna. Idag försov jag mig på morgonen och på eftermiddagen somnade jag på ett köksbord pga utmattning.
Jag har aldrig varit positivt inställd till skolan.

Dagens låt: Death cab for cutie - Lack of colour

hjo

Jag & Martina på lördagens förfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback