Hey you, who are you kidding?

Igår var det dags för dansterminen att börja, det är det enda positiva som har hänt på väldigt länge. Först dansade jag street, det var jättekul, sedan var det audition till Showgruppen, and guess what? Jag kom med! Idag har jag grym träningsvärk.

Jag och Mitra bestämde under en mycket ilsken promenad till skolan att vi vi skulle bli bittra alkiskompisar och hänga mycket i höst. Vi ska dricka vin och lyssna på djup musik. (patetiskt, jag vet)

Skolan har aldrig varit såhär jobbig. Jag får lust att spy bara av tanken på att gå dit.
Jag hatar den.


Kommentarer
Postat av: You know you love me

Baby, hang in there. Au Pair USA är allt jag säger.

Postat av: Mitra

Inte patetiskt alls. eller jo. haha. men så jävla värt det om vi ska orka hålla ut den här hösten! nästa helg? vin?

2006-09-02 @ 20:38:19
URL: http://enavalladom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback