Wohooo!

Idag är jag bäst i hela jävla världen, jag har tagit körkort! :D
Uppkörningen gick som en dans, fick backa runt ett hörn och köra lite i stan. Jag fick inte en enda anmärkning.
Jag har aldrig varit så här stolt över mig själv i hela mitt liv, jag var knappt nervös. Det blev tårar och vilda glädjetjut, (höll på att skrämma livet ur en tant när jag skrek som en galning i telefonen) Sedan firades det med en vända till kupolen för lite shopping! Köpte en fin grå/svart randig klänning från H&M som jag länge spanat på.
Känns så skönt att bevisa för den äckliga körskolan att de hade fel och att jag kunde klara det på egen hand.

Jag har längtat efter det här i hela mitt liv, det känns underbart.

Dagens låt: T.I - Why you wanna


Kommentarer
Postat av:

DU ÄR BÄST!!!!

2006-08-14 @ 21:13:10
Postat av: Tove

GRATTIS!!

Postat av: Part

Grattis !

2006-08-17 @ 20:42:30
URL: http://partofastory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback