You see us at the disco club

 

Bounce summer camp

Den här veckan har varit helt otrolig. Jag har aldrig tränat så hårt och svettats så mycket i hela mitt liv. Det var underbart att vara tillbaka i en danssal, ha träningsvärk och slutkörda muskler, känna musiken och att få dansa med Bounce igen. David och Ambra är fortfarande mina favoriter, deras danser var roligast och de är väldigt bra på att lära ut och uppmuntrar en ofta.  

 Lägenheten var helt underbar, tyvärr sov man otroligt dåligt i sovrummet, jag tror det hade dålig karma. Det har blivit en del shopping också. Jag gick loss inne på make up store och köpte puder och foundation. Annars köpte jag en gul mjukisdress, mer smink, underkläder, ett linne och lite småsaker.

 

På fredagkvällen hade alla danselever en liten uppvisning där vi visade vad vi gjort under veckan. Det var skitkul att se alla duktiga dansare och snygga koreografier. Det gick helt okey att dansa själv också. Mamma och Gun kom och tittade, sedan följde jag och min lilla (!) väska med dem hem till Orminge.  

Klockan var väldigt mycket när vi kom hem och jag hade ett poolparty att skynda till, så jag fick kasta mig in i duschen och efter en snabb uppfräschning trippade jag iväg till Cissi där en blöt och glad My mötte mig.

Jag hann knappt komma innanför dörren innan jag blev slängd i poolen av ett par stora killar. Det var jäkligt intressant att se vilken skillnad det är mellan fester i Falun och Stockholm. Det där var tydligen en lugn fest, jag tyckte den var ganska vild. Jag och My ägde självklart dansgolvet och hade verkligen skitkul. Det roligaste på hela kvällen var den mystiska killen med de tafatta raggningsförsöken. Alltid lika underhållande. Jag menar, hur svårt kan det egentligen vara?

När vi kom hem låg jag och My och myste och pratade om sjuka drömmar och paranoia.


Veckans låt:
Black eyed peas - disco club


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback