I hear your silence loud and clear

Igår fick vi en stark längtan av att komma bort från Falun, så hela gänget tog en spontan-tripp till Sonyas hus i Leksand. Jag var som vanligt Chaffis och DJ, jag hittade en massa gamla blandskivor som vi fick härliga nostalgitripper till. Kvällen ägnades åt Rappakalja(min nya grej), matlagning (överkokta makaroner och torra soja-korvar) och självklart en massa vin och prat. Det blev lite svårt att spela Rappakalja på 10 pers, men vi löste det på ett bra sätt med egna regler.

Vi var duktiga och klev upp tidigt för att åka till skolan imorse. Där var alla lärare otrevliga och verkade hata oss. Sen när blev alla lärare så kinkiga? Blir skitsura så fort man ställer en fråga! Det ökar verkligen vår motivation till att gå till skolan...
Jag och Sonya höll på att somna på golvet i mediahuset så vi bestämde oss för att vi behövde mat, choklad och vila. Vi åkte hem till henne och lagade asgod kycklinggryta med ris och pratade om riktigt hemska saker. Jag blev så till mig att jag började grina. Jag skyller på att jag är ständigt trött och instabil.

Efter en tupplur var det dags att pallra sig tillbaka till skolan igen och gå på min sista filosofilektion! WOOH! Vi diskuterade moral, etik och gud.

Nu sitter jag ensam i mitt rum med nyfunna kläder från Mirandas garderob och knarkar Plus 44's nya skiva. Den är underbar, riktig Tammy-musik.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Petra

det är så himla kul med sådana där påhitt, bara att åka i väg. pusskram

Postat av: Hannah

Rappakalja är sjukt kul!

2006-12-16 @ 20:24:31
URL: http://fashionita.blogg.se
Postat av: kritan

nu börjar du hitta tillbaka till gammal form igen. men vad åt du till lunch idag och när kom du hem från skolan egentligen? vi vill veta mer!

2006-12-16 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback