we can start over again

Det känns som om idag och igår har varit ett enda evigt intagande av alkohol. Jag har med andra ord fått helgens mål uppfyllda. Gårdagen bjöd på dance dance revolution och galet dansande på etage. Vaknade upp hemma hos Josse med en huvudvärk som hette duga och ett lätt förvirrat minne. Jag, Hanna, Josse o Alfred fördrev tiden emd att kolla på Making the band, på mtv. Vilket skitprogram, men man blev helt kalrt fängslad.

Var på bio med familjen ett tag senare, vi såg Eragon. Den var otroligt snyggt gjord och väldigt bra. Jag förstår itne hur de har lyckats hitta en sådan fullkomlig kille till huvudrollen, grabben hade allt. Ett stort plus var hans djupa röst, haha!

Ikväll har jag varit hos Josse på en liten fest. Där dracks det girigt av både det ena och det andra - jag smakade på sanningen från vinet. Det är så lustigt när man dricker vin, alla bitar faller på plats och man förstår plötsligt allting. Everything makes sense. Åtminstone för en själv!

Egentligen borde jag hålla mig långt borta från bloggen när jag druckit vin, men den här är för Malin.
Så, här sitter jag alltså i mitt nystädade fräscha rum och knaprar på en torr lussebulle.

Sängen nästa?

Kommentarer
Postat av: lovisan

fan vad du super tamme !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback