Fucking pissed!

Det här jävla skitvädret har:
1. Förfrusit mina tår
2. Försenat alla bussar
3. Gjort mig trött och sur
4. Fått mig att missa bussen till dansen pga att jag somnade på soffan
5. Förstört hela min jävla dag totalt

Jag hatar den här äckliga jävla vintern med sin förbannade snö och kyla, jag är trött på den här äckliga jävla årstiden och tänker flytta till Hawaii!

Och jag har absolut ingen lust alls att åka och dansa, jag hatar den där jävla dansgruppen med äckliga jävla Danshitler och alla som tror att dom är så jävla bra när dom suger.
Vi lär oss ändå inte ett jävla skit.

Jag säger som Marissa,
-Do you really want to know how I feel?  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Suvari

Håller med dig Tammy! Jag hatar vintern mest av allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback