I just don't know what to do with myself

Jag vet allvarligt talat inte vad jag ska göra åt mitt shopping och materiella beroende. Jag klarar inte av att gå på stan utan att köpa något, idag föll jag för ett vitt cheap monday  linne (som jag faktiskt behöver) och två supersöta diadem.
Iofös intalar jag mig att jag behöver allt jag köper.
Att shoppa är inte bara något man gör. Förutom att det är ett stort intresse är det en livsstil.
I just can't help it!

Var på tandregleringen idag för slutkoll. De sa att mina tänder var perfekta och att jag var så bra på att ta hand om dom. Jag kommer sakna mina otroligt söta tandläkare. Var lite kul att jag träffade Erika där också ;P

Jag tror jag hade en av de bästa danslektionerna i mitt liv idag. Det gick så jävla bra, jag var så duktig och svävade fram på golvet! (kanske en liten överdrift) vilken skilnad från förra veckans fiasko!
Grattis Celina som fyllde 21 idag.

Ciao bella


Kommentarer
Postat av: my

FUCK SAKE Celina

2006-02-15 @ 23:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback