Snyggo

Idag har jag varit på salongen med erika i 3 h och 45 min och äntligen fixat mitt hår! Det blev riktigt snyggt faktiskt. Gjorde det mörkbrunt med ljusa slingor, så det blev mycket liv i håret. Riktigt cool färg som passar mig utmärkt. Erika stylade det jättefint så det blev stort och lockigt! yeah! Köpte en ny inpackning från Matrix som tydligen kommer göra undervärk för mitt hår ;P

Kom till skolan vid kl 3, endast 3 h försenad, ehehhe.. Min fotolärare blev inte så glad när jag sa att jag varit hos frisören. Men jag sa att jag skulle ta igen det jag missade och så log jag mitt sötaste leende, vem kan motså något sådant?
Tillslut var det bara jag kvar i fotolabbet, helt själv. Det var faktiskt grymt läskigt och jag var jävligt rädd. Det är en mycket konstig stämning därinne tycker jag, känns som man är underjord i nåt slags skyddsrum. Hursomhelst blev min rulle riktigt bra, verkade vara många bra kort. Jag gjrode klart kontaktkartan innan jag städade och skulle gå till skåpet. När jag hade släckt alla lampor i fotorummet blev det kolsvart och hur skrämmande som helst, jag sprang till dörren och skyndade mig ut i en mycket mörk och ensam korridor som faktiskt var ännu läskigare. Jag har alltid varit rädd för stora, ensliga och mörka skolor när man befinner sig i dom själv. När jag skulle gå ut visade det sig att dörren var låst. Jag som var lat orkade inte gå till huvudentrén utan försökte lirka upp luckan som satt över låset för att få upp dörren, men då råkade jag bryta sönder luckan så det lät som fan. Jag blev skitskraj (uppskrämd som jag redan var) och låste upp och sprang därifrån och kastade in luckan bland träden utanför. Jag tyckte hela grejen var rätt kul och skrattade nästan hela vägen hem till johan.
Vi åt chips och kollade på tv. Det var grymt gott :)

En riktigt bra dag faktiskt!
Imorgon: sthlm! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback