Första bandsläppet


Här har vi alltså första bandsläppet till Hultsfred:
kent (S), Deftones (US), The Car-
digans
(S), Amadou & Miriam (ML), Trivium (US), The Mitchell Brot-
hers
(UK), Juana Molina (ARG), Disco Ensemble (SF), The Gossip (US), Soilwork (S), Circulus (UK), Burst (S), Max Peezay (S), Animal Alpha (N), Kristian Anttila (S), Montt Mardié (S), Pascal (S), Torgny Melins (S).

Blev mycket glad för Cardigans och kent, men resten var inget märkvärdigt. Kändes som det bara var metal typ. usch.

Har varit på sjukhuset idag och det gick bra, självklart var det lite creepy. Fick grymt mycket flashbacks från mina tidigare sjukhusvistelser. Blev glad när jag såg att samma söta tant var i receptionen på ortopedmottagningen (:
Blev röntgad och fick sen prata med min norska doktor, han är underbar.
Det var inga större fel på mig, fast mina muskler är grymt överansträngda.Det är mindre bra!
Tog mig en riktigt mysig shoppingtur på stan i solskenet. Det var verkligen underbart väder och ca 5 plusgrader så jag kunde ha min kära skinnjacka (: Lovely!
Jag har blivit besatt av att köpa skönhetsprodukter. Igår köpte jag mousse och inpackning, idag läppstift, cocoa body butter, klarrött nagellack. Läppstiftet tillsammans med mitt lipgloss blir otroligt snyggt! där lyckades jag allt.  Att shoppa är den bästa lycko/glädjeboosten jag kan ge mig själv.
Träffade mamma på Åhléns och jag sa till henne att jag tror jag har fått en shoppingsjukdom och att jag inte kan sluta shoppa. En man som stod brevid oss hörde vad vi sa och började skratta, han sa till mig: Du behöver inte oroa dig, alla kvinnor känner nog så. Mamma höll med honom, och jag tyckte det var lite kul.
Ska shoppa ihjäl mig i sthlm har jag tänkt. Är faktiskt mest sugen på att köpa accesoarer, skor och smink faktiskt.

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Oh samma sak har hänt mig , idag köpte jag body lotion , foundation & ansiktscreme , bara sådär! (:

Postat av: my

Hello lovedoll! Jag köpte också idag, och mannen som hörde dig har rätt, och det gör mig upprörd!

jag shoppar fast jag är pank :(

vad ska du ha på dig på FF? det är ett problem för mig.

2006-01-31 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback